Thursday, June 18, 2009

my heart say.......


in the name of ALLAH the most gracious and merciful

ya allah...
aku hanya seorang hamba..
sangat kerdil di sisiMu..
sangat jauh padaMu..

Ya allah...
aku hanya insan biasa..
yang punya nafsu beraja..

ya allah...
aku banyak memohon..
moga diampunkan segala dosaku..
moga dipelihara diriku..
moga dilindungi segalanya tentangku..

ya allah...
ampunkan daku ..
jadikanku seorang muslimah yang mukminah..
jadikanku seorang zaujah yang solehah..
jadikanku seorang ummi yang mithali..

ya allah...
ampunkan segala kekhilafanku..
jadikanlah aku hamba yang mampu menjaga cintaku untukMu..
peliharalah naluriku..

ya allah...
betapa sukar aku memelihara hatiku juga diriku..
permudahkanlah ia , Ya allah..
ya allah..
kurindu untuk bermunajat kepadaMu..
kurindu untuk menangis bersamaMu..
kurindu untuk mengadu kepadaMu..
Ya allah..
hadirkanlah segalanya kembali..
kuamat memerlukannya..
kuamat merinduinya..
kuamat inginkannya..

istajibullahumma du'a ana..
amin.. ya rabbal'alamin...

No comments:

Post a Comment